Între vis şi realitate

Am destul gânduri aruncate departe de toate, nelăsate să devină realitate. Nu mă consolează cu nimic când mă gândesc că am mâncat două gogoşi şi încă mai zâmbesc. În continuare dă rulare lui Bitză şi mai mestecăm două gogoşi.
Ai grijă, nu mă scoate din starea mea de visare.

Sunt un mare cocalar, put a ketchup şi muştar

Etichete: , ,

2 răspunsuri to “Între vis şi realitate”

  1. Alexandra Says:

    Are ganduri aruncate , prin BOSNIA’mprastiate .Obisnuieste sa manance gogosi,destinate pentru mosi .Cantand la vioara ,obisnuieste sa viseze o chioara.Are nevoie de ajutor,cand stomacu’i canta gen :folclor .A avut copilaria marcata de un pui de crevedia .Ii plak rolele…adora sa vada stirbele,dand din c*r pe ele .Se’ngramadeste’n magazin,cand stomacu nu’l are tocmai plin. Nu le lua prea personal.pentru ca ar fi banal! Toata lumea zapacita…intreb :sacul meu de acadele …?grabita .Continuarea e pe drum ,si inchei pentru ca e fum . ALEXANDRA ma numesc si pe Andu il barfesc !! :)))

  2. Alexandra Says:

    reeeectific : a avut marcata copilaria de un pui de crevedia :>

Lasă un răspuns

