Grea meserie mi-am ales

Pretind că sunt doctor chirurg. Îmi dezinfectez mâinile, îmi pun mănuşile chirugicale. Foarfeca stă prinsă bine între degete şi tai cu grijă.. scotchul cu care urmează să-mi dichisesc telefonul. Capacul bateriei cade încontinuu iar eu, cel care îşi îngrijeşte telefonul, îl lipesc cu scotch.

O rolă de scotch e mult mai ieftină decât un capac nou.

P.S.: Îl vând. E un SonyEriccson K810i folosit foarte mult, zgâriat în orice colţişor, trântit şi crăpat puţin, bateria e jupuită dar este cea originală. Carcasa are o formă foarte ciudată, oare să fie din cauza căzăturilor? Excluzând dragostea mare faţă de el, îl dau. Preţu’ cel mai mare este acceptat.

Etichete: , , ,

Un răspuns to “Grea meserie mi-am ales”

  1. Alexandra Says:

    bine … te scap eu de el ! echivalent cu „marea” suma pe care se presupune ca ai vrea’o , eu nu pot decat sa’ti dau pe al tau SUPERB telefon 50 acadele , 1 pereche budigai :> e suficient . zii ms !

Lasă un răspuns

