Dragoste mare

Nu-mi lipseşte niciodată. Este ascultătoare şi o iubesc mult. De fiecare dată când vreau ceva, îmi oferă. De fiecare dată când o ţin în braţe, îmi evocă o singuranţă aparte. Îmi este alături în cea mai mare parte a timpului şi nu m-ar trăda niciodată. Apăi numa’ că câteodată, dormind, mi se întâmplă s-o pierd. Mă trezesc disperat, fruntea îmi este transpirată şi cu mâinile tremurânde, încep s-o caut. Orbecăi neîncrezător prin întuneric.

Te caut în noaptea grea. Te caut lângă mine, printre perne, chiar şi prin aşternuturi. Transpiraţia îşi măreşte debitul. Sunt disperat şi încerc să nu mă las depăşit de situaţie. Insist şi în sfârşit te găsesc. Aici erai!? Te găsesc în plapuma proaspăt spălată, te găsesc atunci când nu mai speram la o reîntâlnire. Te găsesc, credeai că o îmi scapi? Telecomandă nenorocită..

De fiecare dată când o pierd sunt emoţionat şi trec prin momente groznice.

Etichete: , , ,

4 răspunsuri to “Dragoste mare”

  1. Alexandra Says:

    ochii mei se pierd printre randuri … nu vor sa pierd nici 1 singur cuvant … din nestiuta si nebanuita imaginatie „a lu’ asta mic” (neenea andu) care m’a facut sa’mi rod unghiile citindu’i „chestia asta” ….(mintea mea in al meu gand: asta n’are capu’ mare deloc,ete ce frumos scrie/descrie despre iubire?:-? ….spre final….AAAHHH’ ea,TE-LE-CO-MAN-DA 😐 „pe sistemu”” -iti iubesti TELECOMANDA? – O ADOR:>:|

  2. daizon Says:

    :))))=)))))) o dragoste ca in poveste

  3. Andu Says:

    Nu-mi iubesc telecoamnda dar pentru ea, pretind cea mai mare dragoste. Una ca-n poveştile cu Ileaza Cosânzeana.

  4. Alexandra Says:

    ce mincinos…te contrazici singur ! o iubesti …n’o iubesti, habar nu ai ! hai hai recunoaste!:))) e 1 din motivele pt care traiesti! :))

Lasă un răspuns

