Dilema lu’ nea Nicu

Povestea mea începe într-o zi, treceam pe strada când nişte copii mi-au amintit ceva. Că am prea multe gânduri. Gânduri ce trebuiesc redate.

Acum, revenid printre rânduri, vă pot spune că am o oarecare emoţie căreia nu-i înţeleg rostul. Aş avea multe de povestit dar ideea e că nu ştiu cu ce să începe. În schimb, am un lucru important să vă zic. Andreea sau Coţofana,  şi-a făcut şi ea blog şi este tare mândră. O puteţi găsi zilnic între orele 22:00 şi 06:30 pe linia erotică http://andreeeabrb.wordpress.com . Decât să vă plictisiţi acolo, mai bine râmâneţi şi împărtăşim unde verzi şi foarte vesele.

Am revenit doar cu gânduri paşnice, nu de îmbogăţire sau cu gândul de deveni pionu’ principal-n lumea virtuală. Probabil voi scrie din plăcere în puţinele mele clipe de singurătate.

În rest, sunt bine, sănătos şi cu o singură restanţă în braţe.  Pe ea încă o ţin lângă inimă şi n-am de gând să-i dau drumu’. O am lângă mine de ceva vreme şi ar fi păcat să-mi scape chiar acum.

P.S.: Nea Nicu n-are nicio dilemă!c

Etichete: , ,

Un răspuns to “Dilema lu’ nea Nicu”

  1. andreeabrb Says:

    Hahaha, Tzontzonel incepe a ma copia:))) Acum realizez ca si eu am fost pentru tine mentor, asa cum au fost si pentru mine alte persoane. Ma simt onorata ca recunosti acum asta:D Te saluta sefa ta, Andreea!

Lasă un răspuns

